اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است. اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست من از تو می نویسم و این کیمیا کم است ...

نمیدونم نفسم از کجا و چطور شروع کنم...با چه زبونی تبریک بگم تولد وبلاگی رو که تموم احساستو اونجا به پام ریختی...نه شعر بلدم نه نوشتن و گاهی چه خجل میشن کلماتم برای این عجز و ناتوانی حتی واسه یه تشکر کوچولو...

نمیدونم چرا دلم بدتر از دستام وقتی میخوام از تو بنویسم میلرزه...شایدم این لرزیدنم واسه اینه که الان کنارم نیستی چون همیشه وقتی کنارمی دلم قرصِ قرصه ...

با همه این قصور دل ازت اجازه میخوام فقط بگم:

ای نازنیننم تولد این یگانه شدن مبارک...بانوی اطلسی من تولد این احساس مبارک...

ای قبله ی من ای بهترینم دوستت دارم...




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: