بی انصاف خیلی دوست دارم
بی انصاف خیلی دوست دارم

با همه مرد بودنم مثل یه دختر بچه چند ساله اشک میریزم و ناله میکنم

خدای منم که از صدای زجه هام خسته شده و گوشش را گرفته

دیگه دارم میبرم

خسته شدم

درسته ادم خوبی نیستم

درسته اذیتت کردم

اما واقعا دارم میبرم

دیگه دارم از زندگیت کمرنگ میشم

اره، خودخواهم

فقط خودما میبینم

درک نمیکنم موقعیتت را

بی دین، این دلمه که برات پر پر میزنه

اون که گناهی نداره

عقل و منطق هم سرش نمیشه

واقعا نمیتونم دیگه تاب بیارم

چرا اینجوری میکنی؟؟؟؟؟

واقعا یه پیام یا یه زنگ کوچیک اینقدر عذابت میده؟؟؟؟؟؟

من که همیشه مطیع حرفات بودم و میدونی که فقط یه لحظه شنیدن صدات برام کافیه

خوب تو میگی چیکار کنم؟؟؟؟

فقط ارزوی مرگ میکنم


پ.ن:  اینم بره پیش هزاران جمله ای که فقط نگاش کردی و نخوندی!!!





برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: