دوباره شب

عكس عاشقانه احساسي و غمگين شب

 

 دوباره طپش این دل بیقرارم

دوباره سایه حرفهای تو که روی دیوار روبه رو می افتد

دلم میخواهد همه دیوارها پنجره شوند ومن تو ار در میان چشمانم بنشانم

 


دوباره شب،

دوباره تنهایی و دوباره خودکاری که با همه ابرهای عالم پر نمی شود

 تا تمام باران را بگوید

 


دوباره شب،

دوباره یاد توکه این دل بیقرار را بیدار نگه داشته

دوباره شب، دوباره تنهایی؛ دوباره سکوت

                                                   و دوباره من ویک دنیا خاطره... 

 

خدایا چقدر شب رو زیبا آفریدی برام مثل یه پناهگاه میمونه

 تمام دلتنگی های من توی دل شب پنهانه، چه سینه بزرگی داره واسه رازداری...

 عزیزم خاطرات قشنگت رو گذاشتم کنج قلبم تا موقع دلتنگیام اونا رو به خاطر بیارم

 بدجوری دلتنگم...

 خیلی سخته کسی رو با جون و دل دوست داشته باشی

 ولی حسرت گرفتن دستاش تا ابد کنج دلت باقی بمونه

 حسرت اینکه یه دفعه بهش بگم دوسش دارم به دلم مونده 

خدایا خودت کمکم کن...




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: